onsdag 23. september 2009

Salsa, Salsa!




Jeg hadde den morsomste kvelden på lenge i går! Studentene fra Peru og Brasil hadde stelt i stand "Latin - American- party", og her skulle det danses!
Vi fikk leksjoner i alt fra salsa og samba, til mer særegne danser med rare bevegelser.
Reglene for kvelden var enkle:
1. Ingen fikk være flaue
2. Alle måtte danse



Reglene ble holdt, og mange slapp seg fullstendig løs. Nå gleder jeg meg enda mer til Peru, der skal jeg danse MASSE salsa!
Etter noen timer var vi temmelig varme, så et nattbad var fristende. (Ikke like fristende når jeg sto på bryggekanten i mørket, men det var for sent å trekke seg!)


                                                          Klare for nattbad! Welton, Siril, Andrew

Skolen er ellers preget av at det nærmer seg slutten. Noen lider av akutt reisefeber, og det begynner å gå opp for oss at det blir veldig trist å ta farvel med alle her. Sør- studentene skal ut i praksis i Norge, og vi norske blir spredt for alle vinder.
Det har blitt viktig de siste dagene å ta vare på hvert øyeblikk (sene kvelder, pytt sann), og så møtes vi heldigvis igjen på vårkurset i mai...

2 kommentarer:

  1. Hei Siril. Det er fint å lese bloggen din. nattbad og salsa...så morro. vi sees på fredag.

    SvarSlett