onsdag 12. oktober 2011

Tida flyr...


Uten mat og drikke duger heltinnen ikke

Luksus?
I dag våknet jeg klokken fem av at jeg var kald og måtte ta på meg en genser. Det er første gang jeg opplever her i Nica! Det har nemlig regnet heftig to dager i strekk, og jeg følte nesten jeg var i Norge, behovet for en stor kopp te og en varm dyne meldte seg.
Eksamen nærmer seg, og forelesningene blir mer kompliserte, så nå gjelder det å ikke miste hodet. Det er fort gjort at andre ting blir mer fristende, tida går jo så fort når man har det gøy! Forrige helg var jeg i Granada sammen med Silje. Det var en totalt avslappende jentehelg med spa, shopping, god mat og sjokolade- workshop (hvor vi lagde sjokolade fra bunnen av).


Fornøyd med min ferdige chili- sjokolade
Jeg danser fortsatt mye salsa, og har begynt å forberede meg til den store internasjonale salsakongressen i Managua neste helg. Dit kommer de beste lærerne fra hele kontinentet, og det blir show og fest hver kveld. Sammen med Johanne skal jeg bo på hotellet hvor kongressen skal finne sted, og jeg gleeeeeder meg!
Men først kommer en helg her i León hvor jeg skal undervise en zumba- time, gå på reagge- konsert og lage ”norsk” taco til våre Nica- venner. Det er ingen tvil om at jeg trives godt her i Nicaragua, og i går endret jeg flybilletten min slik at jeg blir her tre uker lenger enn planlagt. Vil ikke helt våkne opp av denne drømmen! 
Jentene i salsagruppa

Meg og Eyner på salsakveld, La Olla Quemada


1 kommentar: